BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Actividade contra a guerra imperialista

imagem

Abril 2011

A Assembleia Popular contra a Guerra da comarca de Trasancos acabou de anunciar mais dous actos que decorrerám nos próximos dias. Amanhá quarta-feira dia 6, às 20 horas na Praça do Concelho de Ferrol, volverá haver umha concentraçom contra a operaçom imperialista de ataque a Líbia, enquanto o sábado desta mesma semana terá lugar umha manifestaçom.

Esse dia sairá-se às 12 horas da Praça Amada Garcia, onde o prédio da Junta na cidade, para percorrer as ruas de Ferrol mostrando a repulsa contra o terrorismo capitalista internacional.

Ao longo destes dias várias localidades do País acolhérom actos, alguns dos quais fôrom previamente publicitados no nosso web. Também se deu lugar à propaganda mediante a agitaçom de rua, e de BRIGA editamos o terceiro exemplar da folha de agitaçom nacional "A pé de rua".

Como no caso de Ferrol esta semana, chamamos a juventude rebelde da Galiza a saír às ruas e organizar-se para denunciar que, por baixo da normalidade com que os médios de comunicaçom burgueses informam da guerra, há toda umha maré de inconformes que nom imos calar enquanto tiram dos nossos petos os dinheiros para bombardear inocentes.

Concentraçom em Ferrol

Concentraçom em Ferrol

Marcha em Compostela

Marcha em Compostela