BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Decorreu 1º de maio após intensa campanha nacional

imagem

Maio 2011

A participaçom no 1º de Maio na Galiza continua a ser baixa, apesar da forte pressom sobre a classe trabalhadora, que nom termina de acreditar maciçamente na participaçom sindical de classe. Tampouco o espanholismo vendido de CCOO e UGT varia a sua tradicional presença com atos de procissom e encontro "familiar", carentes do conteúdo reivindicativo e combativo que as alites sindicais mantenhem guardadas na gaveta para o mítim final. Traca oratória e final.

Este ano BRIGA desenvolveu umha campanha de agitaçom e propaganda especialmente ativa em várias comarcas do País, onde pintadas, murais, cartazes, faixas, folha agitativa e repartos de brochuras estivêrom funcionando de altifalantes para acordar a juventude rebelde do País.

Participamos de maneira ativa nas mobilizaçons convocadas polo sindicalismo nacional e de classe, com cortejo próprio ou nos organizados pola CIG-Mocidade, se bem o setarismo reaccionário da elite upegalha fijo o possível por invisibilizar a presença do independentismo revolucionário.

Contra todos os entraves, desenvolvemos umha presença de rua que podemos qualificar de digna e que está a ser a referência juvenil independentista e rebelde em todas as comarcas que trabalhamos, dotando de diversos formatos às demandas políticas que temos e abrangendo num mesmo discurso nacional a intervençom em cada ponto do País.

Nos próximos dias iremos-vos oferecendo imagens deste trabalho, que non se interrompe com a passagem desta jornada, e continuará vogando pola confluência de mais e mais jovens nesta ferramente de combate ao Capital que é BRIGA.