BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

PSOE pretende ilegalizar BRIGA. STOP repressom contra a juventude galega

imagem

Especial STOP repressom!!

Junho de 2005

Mais dumha vintena de jovens galeg@s fôrom detid@s no último mês e meio por actos de protesto, em reivindicaçons estudantis contra a privatizaçom, férias de empresas que querem passar por foros, e em especial à volta da actividade em oposiçom ao desfile fascista do Exército espanhol a 29 de Maio.

Mas o último episódio constitui um salto qualitativo nas vagas repressivas que o MLNG tem suportado nos últimos anos. No marco do que a Guardia Civil deu em denominar "Operaçom Cacharrom" cinco jovens forom detid@s em 48 horas, imputad@s de danos e injúrias ao Exército espanhol, ao qual se soma a acusaçom de associaçom ilícita. Detençons ilegais, já que os delitos supostamente cometidos - colagens, murais, repartos de panfletos - som de facto faltas, polo que a Guarda Civil nom podia apresá-l@s, e menos retê-l@s durante 30 horas como figérom. Além disso, ficam acusad@s polo delito de pertencerem a BRIGA, de realizar trabalho comprometido com a juventude da Galiza.

O PSOE pom sobre a mesa a possível ilegalizaçom de BRIGA. Assim o demonstra o desmesurado despregamento de operativos, com precintos de propaganda, móveis, computadores, etc. Estas acçons, ordenadas polo Governo central, incluem petiçons de registos domiciliares. Nos cálculos políticos do Governo espanhol, nom cabe a dissidência, a oposiçom política, de aí que se recorra, como já tem feito o PP, à ilegalizaçom de organizaçons políticas molestas e daninhas para o seu status quo.

Entretanto, os meios de comunicaçom do sistema mantenhem um silenciamento continuado, evitando fazer eco desta situaçom, em lugar de informarem do que está a acontecer.

Isto é um ataque intolerável nom só a BRIGA, mas a qualquer organizaçom, colectivo e pessoa individual que de postulados anti-sistémicos defenda um outro modelo de sociedade e de mundo, em que a actividade política juvenil nom seja perseguida, onde sermos conseqüentes e defendermos o que pensamos nom seja criminalizado e castigado.

Ante esta situaçom, BRIGA expressa com força e ánimo, sem medos nem complexos, que nom recuaremos, nom daremos passo nengum que nom seja em direcçom à emancipaçom da juventude trabalhadora galega.

Ver também o especial: STOP repressom!!