BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Dia das Letras

imagem

Maio 2011

Hoje é 17 de Maio e durante todos estes dias estivo-se a colar polas paredes de várias localidades do País o último número do A Pé de Rua, a nossa folha agitativa nacional. Este é o sexto número deste curso político, e dedicamo-lo na íntegra a posicionar-nos por recuperar a tensom normalizadora que do independentismo galego requerimos para combater a inércia desta lenta morte e dialetalizaçom da língua nacional.

Apoiamos os numerosos eventos que a nível comarcal está a promover o reintegracionismo militante de base, com cuja determinaçom normalizadora afastando o galego da dependência ortográfica, lêxica, sintática e simbólica espanhola, construimos junt@s um futuro de liberdade que permita a nossa língua se desenvolver no marco cultural própria da lusofonia.

A perda da mobilizaçom nacional este ano, polos interesses eleitoralistas a nível municipal e a carga de trabalho que está partilhando o movimento normalizador dependente do BNG, nom deve fazer-nos perder a ilusiom de encontrar-nos nas ruas agitando o País de canto a canto por um processo de regeneraçom que comece com a imersom lingüística nas aulas sugerida mesmo de instáncias da administraçom europeia. As dificuldades colocadas pola prática desapariçom entre a mocidade de numerosas urbes galegas é um reto engadido a valorizar para trabalhar com a intençom de autoorganizar-nos para vencer esta adversidade.

JOVEM, ORGANIZA-TE!

NOM DEIXES MORRER A LÍNGUA!