BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Azoar nº5 na rua

imagem

Maio 2011

Este mês o Grupo de Base de Compostela tirou do prelo o segundo número anual do vozeiro comarcal, em cujos conteúdos se destaca a atividade dos últimos meses, nomeadamente na comarca e na capital do País.

Se bem que os acontecimentos em curso na capital, onde se reproduz a vaga de protestos da populaçom por todo o Estado, escapam desafortunadamente a este número por ter acontecido justo a seguir à sua publicaçom, as novas recolhidas nom perdem o interesse. Interesse fruto do trabalho organizado da juventude rebelde através de BRIGA.

O editorial debruça-se precisamente sobre a situaçom económica e social, fazendo um chamamento à luita e à autoorganizaçom, a que a juventude acorde e tome a palavra.

Algumhas breves sobre umha açom feminista decorrida na localidade, o evento nacional da Escola de Formaçom e umha pequena referência ao edil demissionário do PP Ángel Espadas completam o vozeiro junto com umha entrevista a umha jovem trabalhadora em precário e estudante originária de Marim e residente na capital do País.

Se quigeres um exemplar, podes fazê-lo contatando-nos através deste mesmo web.

ORGANIZA-TE E LUITA!