BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Concerto solidário com @s jovens detid@s

imagem

Especial STOP repressom!!

Junho de 2005

Na sexta-feira 3 de Junho, a mesma noite em que saiu em liberdade a última detida, tivo lugar na Corunha um concerto que por iniciativa d@s organizadoras/es converteu-se em mais um acto de solidário, com o intuito de mostrar aos represaliados todo o apoio que durante toda a semana se vinha manifestando em concentraçons, assembleias, cartazes ou colantes.
A conhecida sala do bairro corunhês de Monte Alto Mardigrass encheu-se ao som d'Os Três Trebons e o Vendaval do Rosal que nom cessárom de dedicar mostras de carinho aos jovens encausados e de denunciarem desde o cenário o atropelo que supujo a sua detençom.

Por trás do cenário umha faixa assinada pola organizaçom juvenil da esquerda independentista BRIGA em que se podia ler "Nom à repressom juvenil. Direito à rebeliom. Avante a luita independentista".

Antes dar passo a um dos grupos já clássicos do panorama musical galego, a banda rock Skacha, o cantante cedeu o seu lugar a um dos jovens detidos que denunciou a repressom que o Estado espanhol estava a levar contra os direitos fundamentais da juventude galega e encorajou entre os berros de liberdade de expressom d@s assistentes a continuarem na luita.

Mais umha vez a nossa organizaçom quer agradecer as grandes mostras de apoio recebidas por numeros@s jovens ao longo destes dias.

STOP repressom contra a juventude galega!!
A luita da juventude revolucionária continua!!

Ver também o especial: STOP repressom!!