BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Continua perda valor dos salários e aumento benefícios banca

imagem

Junho 2011

O Conselho Galego de Relaçons Laborais acaba de demonstrar com mais um dado científico que a classe trabalhadora está empobrecendo-se com a crise. A comparativa entre suba do IPC e suba de salários está descompensada em favor da primeira, produzindo umha perda real de poder adquisitivo da populaçom trabalhadora, dificultando a subsistência com salários de miséria e restringindo o acesso ao consumo básico. O IPC teria subido 3,1%, enquanto os salários apenas o figérom em 2,3% Quem está a pagar a crise?

Entretanto, a banca privada prevê refrotar de forma imponente os seus benefícios no curso de 2012, incrementando até 6% os benefícios recorde do 2006. Quem está a pagar a crise?

Onde estám os resultados beneficiosos da reforma laboral de Zapatero? Onde está o benefício social da salvaçom da banca com dinheiro público? Em que nos repercutiu? Que melhorou o o aumento da idade de reforma? Tantas promessas nos últimos anos para que?

Nom há resultados sociais beneficiosos nas reformas do capital. Só há mais pobreza para @s pobres e mais riqueza para os ricos.