BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA participou na homenagem a Reboiras em Ferrol

imagem

Agosto 2011

Carlos Louro interveu passada sexta-feira em Ferrol em nome do Grupo de Base da comarca de Trasancos na homenagem que NÓS-Unidade Popular rendeu como cada ano ao combatente galego Moncho Reboiras. O ato decorreu na rua da Terra, onde foi baleado há 36 anos pola polícia espanhola. Colamos a seguir o texto lido polo companheiro ferrolám.
------------------------------------------------
No 36 cabodano do assassinato do compatriota Moncho Reboiras, BRIGA manifesta a sua identificaçom com o projeto político e vital do jovem revolucionário. Proclamamo-nos herdeir@s da sua luita contra o assimilacionismo nacional e a ditadura do capital, e garantimos a sobrevivência das suas ideias, da sua praxe transformadora e do seu afám estudioso, frente à falsa morte do socialismo, o clientelismo e a alienaçom generalizadas.

Há escasas semanas, o delegado do governo em Galiza sinalava jovens patriotas como inimig@s do poder por levar a luita quotidiana nas nossas casas, famílias, trabalhos ou escolas, à rua, onde devem estar. Sem respeitar a presunçom de inocência, Cortiço vencelhou açons de sabotagem e juventude rebelde, e chamou a aplacar-nos. Reboiras também era um sabotador. Um "chico de la gasolina" em palavras dos políticos contemporáneos que nom toleram a rebeldia juvenil mas representam sem pudor o domínio ilegítimo do capital saqueador de terras e pessoas, que rouba, mata e ameaça o futuro da mocidade. Reboiras era um incendiário e um provocador. Um rebelde e insubmisso que foi morto no centro de Ferrol pola polícia do tardofranquismo para ceifar umha vida que prometia anos canha.

Mas Moncho Reboiras, responsável pola frente armada da UPG e tiroteado com apenas 25 anos, já deixara constáncia dumha razom histórica: nom importa morrer quando se deixa semente de vitória. E essa semente ficou a germolar na terra inteira dumha Pátria com filhas e filhos indomeáveis como nós, que resistimos umha das épocas de menor autoorganizaçom juvenil com umha oferta genuinamente revolucionária: aquela que aposta sem complexos na independência, o socialismo e o feminismo.
BRIGA é semente de vencer, e as nossas luitas todas podem alcançar pequenas vitórias ou derrotas, mas sempre deixam sementes lá por onde forem, mostrando a Galiza rebelde que milhares de jovens deste País abraçarám antes ou depois para sobreviver como galeg@s livres numha Pátria libertada. Algumhas dessas sementes nom germolarám, mas outras farám-no com o vigor de quem as deixamos na terra.
Este Agosto de 2011, Reboiras vive entre dúzias de ativistas que saudamos o cabodano como memória de resistência e conjuro de vitória. O inimigo é forte e mata, mas nunca nos remata porque só temos um final: a vitória.
VIVA GALIZA CEIVE, SOCIALISTA E FEMINISTA!
VIVA A JUVENTUDE REBELDE!
VIVA BRIGA!