BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Crónica das Cores de Rebeliom em Vigo

imagem Agosto 2011

No passado curso político, o Grupo de Base de BRIGA em Vigo desenvolveu umha intensa campanha agitativa e propagandística que tinha como objetivo encher as paredes da cidade olívica de mensagens combativas e ideológicas. Deste jeito, através de diversas temáticas organizadas de formal mensal, o nosso trabalho concluíu dumha maneira positiva.

A campanha nasceu com a ideia de levar às ruas o nosso discurso estritamente juvenil, a nossa alternativa a Espanha, o Capital, e o Patriarcado, num contexto marcado pola Reforma Laboral antiobreira impulsada polo PSOE, seguindo os ditames do BM e do FMI, que foi contestada com sucesso na Galiza na Greve Geral estatal de 29 de Setembro de 2010. Os primeiros 2 murais escolhidos incitavam à adesom da classe trabalhadora á Greve Geral sob as legendas Avante a Greve Geral no bairro de Balaídos e A luita é o único caminho situado na Praça dos cavalos.

Após a inauguraçom da campanha, continuamos em outubro com 2 murais que versavam sobre a única via possível após a demanda de “a por mais umha Greve Geral”. As legendas escolhidas forom Socialismo situado no Polígono de Caramujo e Avante a Revoluçom Galega no bairro popular do Calvário.

Continuamos em novembro também no Calvário, onde nesse mesmo mês e nesse mesmo bairro participamos na inauguraçom do Centro Social LUME! com 2 murais feministas que insistiam na necessidade da luita feminista para acabar com o Patriarcado e a violência machista que este exerce sobre as mulheres, arredor da data do 25 de Novembro. Avante a luita feminista e 25N O Machismo mata também boicotado.

Foi dezembro o mês destinado a impulsar o nosso orgullo nacional frente a celebraçom espanholista da constituiçom. Esta é a nossa bandeira na praça dos Cavalos. Também Espanha é a nossa ruina no Calvário.

Ante a nova Greve Geral, desta volta com carácter nacional convocada polo sindicato nacional maioritário, os murais do primeiro mês do ano 2011 estavam encaminhados na campanha da mesma. Mais umha greve geral em Bouças e Derrubando o capitalismo, constríundo o socialismo na paróquia de Cabral. Após os fatos repressivos que atingírom a militantes do nosso Grupo de Base na Greve Geral, fevereiro foi o mês dedicado a mostrar a necessidade da organizaçom juvenil contra o Capital. Simbologia rebelde na paróquia de Beade, Organiza-te e luita em Castrelos e A juventude contra o Capital em Sárdoma.

Março e abril continuárom a encher as paredes da nossa cidade sob diversas temáticas. 26 de março, Dia do direito universal dos povos á Rebeliom Armada, foi escolhido para a realizaçom do mural Viva a América Insurgente na estaçom de autocarros, acompanhado dum outro Viva o Internacionalsmo Proletário no bairro obreiro de Lavadores. Em abril realizou-se um mural sobre a língua ante a proximidade do Dia das Letras: Na Galiza só em Galego no Bervés e no bairro de Coia realizamos o primeiro dos 3 murais que sob a legenda Miguel Liberdade reclamavam a imediata saída de prisom do companheiro Miguel Nicolás detido e encarcerado no mês de dezembro.

A campanha chegou ao seu fim com 2 murais em Maio e um em junho: 1ºde maio: Poder proletário em Samil, 24M Dia da mulher antimilitarista em Bouças. Finalmente, o nosso último mural que estabelecia o feche da campanha, Cores de rebeliom na parroquia de Saiáns.

Desde o Grupo de Base de Vigo valorizamos como positivo a realizaçom desta campanha propagandística e agitativa e reivindicamos a necessidade de continuar expressando a nossa luita lá quando for necessário e onde for preciso, e animamos á juventude trabalhadora mais consciente a somar-se à luita pola independência, o socialismo e o fim do patriarcado.