BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Milhares volvemos às ruas de Ferrol e Vigo para exigir trabalho digno na nossa terra

imagem

Novembro 2011

A cidade mais populosa do País, Vigo, e a menos, Ferrol, acolhêrom senlhas manifestaçons convocadas polos principais sindicatos na manhá de onte. Milhares de pessoas percorrêrom as ruas de ambas cidades denunciando a política praticada durante décadas polos partidos políticos, nomeadamente PP e PSOE, à frente das administraçons autonómica e estatal. Em 2011, o resultado para a indústria naval destas dúas comarcas, e em geral do seu povo trabalhador, é nefasta.

A juventude organizada em BRIGA participou em Ferrol atrás da faixa da CIG-Mocidade, e tanto em Ferrol como em Vigo com o reparto de panfletos em que se recolhe o texto no qual a juventude independentista fala com voz própria. Esta síntese foi publicada a semana passada como nova do chamamento a participar nos atos.
BRIGA entende o trabalho sindical como umha das prioridades para colocar a voz da nossa classe nas ruas. Para despertar com as suas demandas a consciência alterada dumha juventude operária que cada dia se achega mais ao abismo da miséria. Nom ignoramos o papel jogado durante decénios polos partidos sistémicos espanhóis na precarizaçom das nossas vidas, e a acumulaçom de privilégios que nos levou aonde estamos. Mas nom confiamos em receitas de mínimos aplicadas pola esquerda parlamentar que carece de planos de intervençom política reais que ultrapassem com o socialismo prático o palavrório pré-eleitoral.
MOBILIZA-TE!
ORGANIZA-TE E LUITA!

Praça do Concelho de Ferrol

Praça do Concelho de Ferrol

Centro de Vigo

Centro de Vigo