BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

A soluçom de Espanha... a emigraçom?

imagem

Novembro 2011

A crise do sistema capitalista continua a bater duramente nos três setores mais afetados: jovens, mulheres e imigrantes. Os últimos dados manifestados na própria imprensa dos responsáveis desta situaçom cifram, no ano 2010, em 75.495 os galegos e galegas que fôrom buscar trabalho a outras partes do estado espanhol, dos quais 11.000 eram jovens de entre 18 e 35 anos, atingindo o desemprego nesta franja etária um dramático 40%. Esta situaçom obriga a que 30 jovens abandonem a CAG (Comunidade Autónoma Galega) diariamente, o que supom umhas cifras de emigraçom da nossa força de trabalho alarmante. Isto fai lembrar épocas nom tam afastadas da nossa história.

No ano 2011 que já está a rematar o número continua acrescentando-se. E para além das condiçons precárias que sofre a juventude galega, há que acrescentar as condiçons dos jovens doutros países que residem na Galiza, cujas condiçons som ainda piores.

A burguesia está a incrementar a sua taxa de lucro precarizando as nossas vidas. A nós nom nos serve a "morrinha" alentadora com a que a imprensa burguesa pretende suavizar a realidade, laiando-se porque esses jovens volvam ao seu país. De BRIGA achamos que a auto-organizaçom juvenil é o único caminho para a luita diária e concreta na nossa realidade polos nossos direitos como jovens trabalhador@s e como classe. A soluçom passa pola consecuçom de um estado próprio, a eliminaçom do Capital e a erradicaçom do Patriarcado.