BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Solidariedade com @s militantes independentistas detid@s

imagem

Dezembro 2011

O esperpéntico espetáculo mediático-policial desta semana à volta da detençom de 4 independentistas merece um contundente rechaço por parte da juventude rebelde deste país. O tribunal de exceçom que consitui a Audiência nacional espanhola dirige um operativo repressivo contra @s patriot@s detid@s sob acusaçom de pertença a organizaçom terrorista, posse de explosivos e estragos em grau de tentativa, segundo as últimas informaçons achegadas polos mass media, que obtenhem informaçom privilegiada enquanto a operaçom teoricamente se desenvolve sob segredo sumarial.

Ante esta ignominiosa situaçom, de BRIGA queremos manifestar que:

- A nossa solidariedade com as pessoas detidas, com as suas famílias e amizades. Reclamamos o respeito dos exíguos direitos que assistem às pessoas detidas em condiçom da aplicaçom da chamada "lei antiterrorista" e mostramos a nossa preocupaçom pola sua integridade física e psicológica no tempo que estám incomunicad@s.

- Nom é a primeira vez, e de certo nom será a derradeira, que a justiça, a polícia e os meios de comunicaçom de Espanha e o Capital interatuam para assediar "independentistas radicais". E, de passagem, criminalizar e estigmatizar centros sociais do país como ninho de exaltad@s. Rejeitamos rotundamente esta farsa mediático-policial que assinala o conjunto do movimento independentista.

- Com a incógnita do seu atual paradoiro reclamamos a permanência na Galiza das pessoas detidas e a sua libertaçom imediata.


LIBERDADE PRES@S POLÍTIC@S GALEG@S !

SOLIDARIEDADE COM TETO, JESSICA, EDUARDO E CATALINA.