BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

PP continua construindo geraçom da repressom

imagem

Especial STOP repressom!!

Abril 2012

Após a reforma laboral do governo espanhol, a equipa de Rajói vai continuar o seu denominado "programa reformista" atacando as históricas conquistas sociais em sanidade e educaçom, fiel com a também reformada constituiçom espanhola que contempla agora a contençom do défice público de acordo com as mudanças exigidas de Bruxelas e Berlim.

Mas nom só. Em paralelo com este calendário de reconversom em todos os frentes, o Partido Popular recolhe a luva do PSOE e propom-se também reformar o Código Penal, como os de Zapaterofigeram no último período do seu governo. Para aperfeiçoar a perseguiçom a especuladores? Para garantir os direitos laborais e sindicais vulnerados na maioria de empresas? Para sancionar a discriminaçom sexista ou a apologia do machismo? Para melhorar a evasom fiscal? Nom. A reforma da máxima normativa penal é apenas um acompanhamento das demais. Em que sentido? No sentido de que prevê claramente o correlato de conflitividade social que produzirá o enfraquecimento dos direitos e da qualidade nos campos laboral, educacional, sanitário, etc.

A burguesia tem medo. E está armando-se. Vai dar à sua polícia e aos seus tribunais de justiça umha maior capacidade repressora. Para isso, acondicionará a prazer a legislaçom, endurecendo as penas e alargando o abano de atividadescatalogadas como terroristas até graus nunca atingidos desde a ditaduramilitar franquista, ou mesmo superando-os. Querem educar as novas geraçons de trabalhadores e trabalhadoras, a juventude condenada à precarizaçom extrema, a obedecer e calar, ou pagar com a vida o valor de exercer o mais digno direito dum povo: a rebeliom.

Ver também o especial: STOP repressom!!