BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Continuam chegando mostras de solidariedade com BRIGA

imagem

Especial STOP repressom!!

Junho de 2005

Desde que a Guardia Civil pujo em marcha a operaçom repressiva contra BRIGA que tivo como resultado a detençom e processamento de seis jovens acusad@s de injúrias ao exército, danos e associaçom ilícita, fôrom multidom as mostras de solidariedade e comunicados de apoio que desde diversas organizaçons e colectivos recebemos.
De BRIGA queremos agradecer os comunicados emitidos por NÓS-Unidade Popular, primeira e única organizaçom política que se apresentava à eleiçons do passado 19-J que denunciou sem ambagens as detençons e a operaçom contra BRIGA. Também agradecemos sinceramente a solidariedade do Partido Comunista do Povo Galego (PCPG), da organizaçom estudantil AGIR, de Assembleia da Mocidade Independentista (AMI), de Primeira Linha e de Ceivar. Também queremos agradecer as dúzias de pessoas que a título individual se pugêrom em contacto com a organizaçom para alentar-nos.

Além das organizaçons galegas também recebemos comunicaçons das Juventudes Revolucionárias de Castilla (JCR), de CAJEI e CEPC desde os Països Cataláns, a organizaçom juvenil Azarug desde Canárias e os Grupos de Apoio a Presos (PAT-Presoen Aldeko Taldeak) que colaborárom difundindo a informaçom do processo em Euskal Herria.

Também fôrom multidom os meios alternativos quer da rede quer impressos, junto com as rádios livres que se pugêrom em contacto com BRIGA para interessar-se polo caso e ofertárom espaços para romper o muro de siléncio imposto desde os meios do sistema. Neste apartado queremos transmitir o nosso sincero agradecimento a Primeira Linha, Galizalivre.org e Novas da Galiza, Rebelion.org, Arredemo.info, Rádio Klara de Valéncia e Hala Bedi de Euskal Herria.

Nos próximos dias iremos publicando os comunicados solidários numha secçom da nossa web.

Ver também o especial: STOP repressom!!