BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Condenam a prisom militante viguês de BRIGA

imagem

Especial STOP repressom!!

Junho 2012

Quinta-feira conhecia-se finalmente a sentença do juizo relacionado com os factos da greve geral nacional de 27 de janeiro do ano passado em que se acusava dous membros da nossa organizaçom de "desordens públicas".

As mentiras e falsas testemunhas da polícia espanhola nom pudérom provar nada contra um dos companheiros repressaliados, que fora detido 12 dias depois enquanto andava pola rua, e ficou absolvido.

O segundo companheiro, detido na noite da greve, saiu condenado finalmente neste juizo de claro matiz político em prol da criminalizaçom da juventude mais consciente, a um ano de prisom em vez dos dous que pedia o Ministério Fiscal. Também, deverá pagar 1000 euros em conceito de multa polos "destroços na entidade bancária" segundo estabelece a sentença.

De BRIGA parebenizamo-nos pola absolviçom dum dos companheiros e condenamos a perseguiçom dos instrumentos do estado espanhol contra a juventude que o único delito que comete é defender os seus direitos como galegos e trabalhadores ante a atual crise do sistema capitalista que estám a fazer que paguemos. Insistimos em que a luita é o único caminho e que nom há repressom que pare a juventude rebelde.

STOP REPRESSOM!
SOLIDARIEDADE COM O ADRIÁM!
Ver também o especial: STOP repressom!!