BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Juventude catalá, à frente do movimento de libertaçom nacional

imagem Setembro 2012

Ante a multitudinária demonstraçom de força e expansom do independentismo nos Països Catalans, nomeadamente no principado de Catalunha, a juventude independentista galega organizada em BRIGA quer enviar umha calorosa mostra de reconhecimento e afeto aos nossos irmaos e irmás de ARRAN, organizaçom que aglutina as preexistentes Maulets e CAJEI e que está a jogar um importantíssimo papel dinamizador utilizando, como nós, as três reivindicaçons estratégicas de independência nacional, socialismo, e feminismo.

Malia a representaçom netamente interclassista nesta passada Diada da reivindicaçom independentista, BRIGA nom pretende fazer leituras alheias à realidade: o independentismo que nós defendemos nom se ampara em artifícios ocasionais nem em oportunismos eleitorais e institucionais, nem tampouco em alianças com a burguesia autóctone. Nom obstante, somos conscientes de que a dimensiom alcançada pola reclamaçom dum estado próprio pode incluir setores da burguesia e das classes intermédias, como acontece no caso do país mediterráneo.

Mas os nossos objetivos som bem outros, e parabenizamo-nos de existir lá quem também o compreenda, fazendo da luita por uns Països Catalans livres só, e nom é pouco, umha das peças dum esquema muito mais complicado, que inclui a emancipaçom social e sexual.

Em qualquer caso, e tratando-se do 11 de setembro, Dia Nacional, aderimos à alegria polo sucesso do desafio lançado a Espanha desde as ruas, e encorajamos a juventude galega e catalana a estreitar laços e fazer causa comum na consecuçom da nossa independência nacional.

AVANTE ARRAN! AVANTE A JUVENTUDE INDEPENDENTISTA, SOCIALISTA E FEMINISTA CATALÁ!