BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA ante os acontecimentos do 23-J em Compostela

imagem

Julho de 2005

A primeiras horas da tarde do Sábado 23 de Julho produziu-se o estourido dum artefacto explossivo numha sucursal de Caixa Galicia situada na Praça da Galiza em Compostela. Desde o mesmo momento da explossom os médios do sistema meios tenhem acussado directamente ao independentismo galego de ter organizado e efectivizado a acçom. Nestes momentos há dous jovens detid@s, acussad@s de ter participado na colocaçom do explossivo, cuja identidade nom foi facilitada pola polícia espanhola.

A cruzada policial contra toda disidência continua. Após dous meses nos que dúzias de jovens da esquerda independentista tenhem sido detid@s, espancad@s e acussad@s polo aparelho repressivo deste suposto estado de direito, dous meses nos que se inicia um processo que pode culminar na ilegalizaçom da nossa organizaçom, o estado espanhol gerido polo PSOE emprega interesseiramente o ocorrido hoje para atacar a outra organizaçom do movimento juvenil da esquerda independentista, para sumir no medo, na incertidume, na impotência e na inacçom aos sectores mais lúzidos da juventude, as camadas mais combativas e conseqüentes da juventude galega.

À montagem policial está-se a somar a féria das mentiras mediática, que com o Correo Gallego à cabeça se lançam como os abutres jornalísticos que som à caça do titular mais estrambótico, inverosímil e ridículo que som capazes de carburar. Estes intentos de intoxicaçom, rumados a criar umha sociedade mediatizada polo medo e que aceite sem protesto os recurtes de liberdade, levam aparecendo cada certo tempo nos últimos anos, intercalando esta estratégia com a ocultaçom sistemática da esquerda independentista em titulares e notícias, excepto para dar cobertura a campanhas de criminalizaçom.

Demonstra-se que a repressom nom vai a ver mermado o seu fio nesta nova "legislatura do diálogo" da que falava Touriño ao aceder à presidência da Junta. Justo ao contrário. A vaga repressiva desatada polo governo do PSOE nom tivo parangom na história recente do MLNG.

É momento de agir contra este fraude monumental que a polícia espanhola e os meios de comunicaçom estám a tentar apresentar como umha purga de "terroristas". O único objectivo por trás de todo isto é amputar as assas à emergente esquerda independentista, golpear de novo ao movimento juvenil galego e ampliar este assédio policial que @s militantes revolucionári@s sofremos desde há anos.

De BRIGA expressamos a nossa total solidariedade com @s detid@s, e a nossa repulsa a este circo mediático-policial do que o Estado espanhol de Zapatero e Touriño som responsáveis directos.

Solidariedade com @s detid@s !!
Avante a luita da juventude independentista galega!!