BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Saíu XERFAS 11, o nosso vozeiro nacional

imagem Março 2013

O vozeiro nacional da nossa organizaçom continua saindo periodicamente às ruas. Aproveitando a mobilizaçom soberanista e contra a destruiçom social de 3 de março, tirou-se do prelo o último número, que fai o 11, do XERFAS.

Como nos dous anteriores, o XERFAS mantém o formato atualizado que permite umha maior extensom e portanto conteúdos. Também mais ordenados e com distintos formatos.

A análise, a entrevista, o "falam @s velh@s", "falamos as mulheres", as sugestions de livros, música, web, o editorial, breves, campanha nacional, loja de material, etc., etc.,...

Este vozeiro fruto dum intenso trabalho por criar opiniom, gerar debate e fomentar a criaçom política crítica por e para a juventude é um trabalho com um importatíssimo valor para fazer desse sonho de que a juventude tome a voz nas ruas, umha realidade ao módico preço de 1€ para facilitar-nos custear os gastos da sua ediçom.

Se quigerdes receber um ou mais exemplares no vosso domicílio, ou contribuir para a sua redaçom ou difusom, podedes escrever para nacional@briga-galiza.org

Podedes lê-lo também na nossa seçom de Publicaçons do web, onde já está à vossa disposiçom para descarregá-lo em .pdf

Boa leitura!