BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

X Escola de Formaçom mantém programa habitual de atividades

imagem Março 2013

A primavera já deu entrado. E a décima ediçom da Escola de Formaçom achega-se para este próximo fim-de-semana. Já faltam apenas uns dias, e as organizaçons BRIGA e AGIR daremos por começado o primeiro evento em conjunto feito por e dirigido a toda a militáncia juvenil do MLNG.

A partir de sexta-feira iremo-nos achegando ao ponto de destino cargad@s de ilusiom por reencontrar-nos com velh@s e nov@s companheir@s, algum material pessoal, e ganas de aproveitar os dous dias por diante ao máximo.

Sábado começará cedo com toque de diana para erguer todo o mundo e começar o dia com fôlegos. Falta nos vam fazer nesta manhá que se prevê de climatologia instável como todas as férias de primavera deste ano. Porque o roteiro, sim, o passeio pola natureza autóctone com as botas sobre solo húmido espera-nos! E nom vai ser qualquer roteiro. Incluirá descriçons dos lugares visitados, da sua história, e do seu estado de conservaçom atual.

Após o jantar, haverá umha longa tarde para a tradicional cita mais propriamente formativa: as palestras que decorrerám incentivando o debate e a troca de opinions e impresions, tam necessárias nesta época de silenciamento por imposiçom e educaçom na passividade.

A noite será o momento mais lúdico com tempo para o espareximento e mais distraçom para o conhecimento mútuo e individual.

Já domingo, a cousa nom se acaba. Umha gincana bem organizada é um dos prazeres que por experiência sabemos nos pode proporcionar a Escola de Formaçom: desporto em equipa, perguntas sem resposta, sá rivalidade, ...

A primeira hora da tarde valorizaremos o decurso desta nova ediçom. E colocaremos os alicerces para a cita do ano que vem.