BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Delegaçom de BRIGA assistirá à celebraçom do nascimento de Ernai

imagem Março 2013

O passado 2 de março nascia em Euskal Herria a nova organizaçom juvenil da esquerda abertzale, Ernai (atenta/o em euskara), com o objectivo estratégico de conseguir um Estado basco socialista e feminista. Culminava assim um longo processo constituinte que se estendeu durante 7 meses de debate e reflexiom entre centenas de jovens independentistas bascas. Mas também de encontros com organizaçons juvenis revolucionárias doutras naçons para dar a conhecer o estado do processo e trocar impressons e experiências.

De BRIGA já temos parabenizado a juventude abertzale por lograr reorganizar-se após os múltiplos embates que Espanha aplicou e aplica contra o desenvolvimento do projeto político da esquerda independentista basca, desejando-lhes um bem sucedido congresso constituinte e muitas vitórias neste novo capítulo da sua longa e corajosa luita.

Porém, nom quigemos deixar passar a ocasiom de mostrar-lhes o nosso apoio internacionalista dum jeito mais cercano. É por isso que umha delegaçom de BRIGA se deslocará à localidade de Urduña para assistir como organizaçom convidada ao Gazte Danbada, festival que celebra o nascimento de Ernai. Um intenso programa que combina a formaçom política com atividades mais lúdicas e festivas, desenvolverá-se de 29 de março a 1 de abril, para dar a conhecer a recém nascida organizaçom e favorecer o conhecimento da realidade doutros povos em luita.

Aguardamos entom que a nossa presença lá contribua para tender os necessários laços entre jovens de povos com umha luita comum, os necessários laços da solidariedade internacionalista.