BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

1º maio: Contra a crise capitalista. Rebeliom juvenil

imagem Abril 2013

O 1º de maio como Dia do Internacionalismo Proletário é hoje mais atual do que nunca. Porque? Porque o povo trabalhador está aqui, na Galiza de hoje, pagando mais caro do que nunca a opressom de classe que nos obriga a vender a nossa força de trabalho em condiçons indignas, com cada vez menos direitos, e cada vez mais deveres.

Entretanto, grandes capitalistas do nosso país que até hoje foram sempre colocados como referentes para a juventude, catalogados como emprendedores, homes de pró e orgulho de país, como Sousa, Lendoiro, José Luis Mendes, Gaioso, etc. botam a correr com o rabo entre as pernas e os petos lotados de euros.

BRIGA apela a juventude galega a nom acreditar nunca mais nestes fantoches da ideologia burguesa. Igual que hoje caem como autênticos ladrons alguns dos mais louvados líderes da economia doméstica, amanhá o farám se assim convém Amáncio Ortega, Tino Fernades, Pablo Isla, Bahíllo, Mallón, etc. Todos eles som ladrons de profissom. Apropriam-se do que produzimos e, para mais, eludem a própria legislaçom burguesa graças a paradisos fiscais, dinheiro B, caixas ocultas, e milhares de artimanhas que só podem utilizar quem controla desde o topo a economia dum país.

E @s jovens, entretanto,presenciamos com um pé fora do país e um pé vacilante dentro, esta situaçom. Marchando arrastando os pés ou correndo. Mas marchando pola força em números astronómicos. Deixando a Galiza numha delicadíssima situaçom que compromete o seu futuro a meio praço.

Quase 50% de desemprego juvenil (sem contar as milhares que já marchárom), desapariçom dos contratos indefinidos, escassa filiaçom sindical e autoorganizaçom política, dependência familiar, criminalizaçom sistemática e fame, muita fame de mudar as cousas.

É por isso que BRIGA insiste na necessidade de que @s jovens trabalhadores/as nos auto-organizemos para defender os nossos direitos, conquistados após décadas e décadas de luita obreira e aniquilados em cousa de poucos anos por umha burguesia feroz que precisa manter a sua hegemonia custe o que custe.

É por isso que as jovens organizadas em BRIGA chamamos hoje à necessária luita organizada contra a ofensiva capitalista, à necessária REBELIOM JUVENIL!

ERGAMOS A BANDEIRA DO COMBATE JUVENIL!

ORGANIZAR-SE PARA LUITAR, LUITAR PARA VENCER!