BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA participará na greve do ensino galego contra a LOMCE

imagem Maio 2013

Tal como vínhamos dizindo desde a primeira greve estudantil contra a LOMCE lá polo 6 de fevereiro, é necessário encadear luitas permanentes no tempo e mobilizaçons de resistência e cotundência para lograrmos os nossos objetivos.

Desta volta, o estudantado galego voltará a sair às ruas para paralisar o ensino, junto com o resto da comunidade educativa mediante umha nova greve que terá lugar 9 de maio convocada pola Plataforma Galega em Defesa do Ensino Público.

Nestas últimas semanas BRIGA participou num par de feches na comarca de Vigo contra esta nova lei regressiva e lesiva para o estudantado galego. A LOMCE significará mais perda de direitos como alunado e como jovens galegos e galegas, como filh@s dos trabalhadores e trabalhadoras e como mulheres. O alto índice de desemprego juvenil, junto com reformas que nos conduzem nom já à emigraçom sangrante ou à precariedade, senom mesmo à miséria absoluta.

A LOMCE só trazerá a expulsom dos filhos e filhas das clases populares do seu direito a estudar, convertendo-os em mao de obra barata, precarizará-se o ensino público enquanto empresas se lucram com fundos públicos que som trespassados a centros privados, o galego é reduzido à mínima expressom e a nossa realidade nacional fica à margem de todo programa educativo com políticas recentralizadoras, a religiom volta a ser pilar fundamental para fomentar a ideologia patriarcal e avançar no machismo. Em definitiva, a LOMCE significará mais autoridade, mais Espanha e mais patriarcado.

De BRIGA apoiamos a convocatória estabelecida e participaremos dela, convencidos e convencidas de que só a mobilizaçom permanente e a luita dialética entre centros de ensino e a rua é o único caminho para tombar esta ofensiva e caminhar face o Ensino nacional Galego: público, democrático, nom patriarcal, galego e de qualidade

9 de maio: AVANTE A GREVE ESTUDANTIL

CANHA CONTRA A LOMCE!!