BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Importante presença juvenil na marcha polo galego e no Bloco Laranja

imagem Maio 2013

A manifestaçom da Plataforma Queremos Galego acolheu o tradicional Bloco Laranja, onde a expressom popular do reintegracionismo lingüístico leva o seu cortejo. E onde a juventude independentista participou mais umha vez. E é que apesar do péssimo estado meteorológico, Galiza responde sem sintomas de cansaço às multitudinárias convocatórias que desde há anos tenhem resituado onde deve estar a luita pola plena normalizaçom lingüística: nas ruas.

BRIGA é coletivo aderente do Bloco Laranja junto com outras entidades de caráter político, social e cultural. 17 de maio de 2013 reafirmou-se a importante adesom de contingentes juvenis às teses que defendem que galego e português som a mesma língua. Que só monolingüismo social exercido a partir dumha Galiza independente pode salvar o idioma do funesto destino que lhe tenhem escrito as tortas linhas da história espanhola. E que nessa Galiza que aí vem o nosso mais estreito vínculo com o mundo será umha língua que, paradoxalmente, continua a ser marginalizada, dialetalizada e ignorada polas forças políticas mais poderosas e os meios de comunicaçom mais influentes.

Entretanto, os oficiosos protetores da sua "pureza" desubicada da lusofonia continuam impertérritos a celebrar solenes litúrgias que em nada estimulam o nosso idioma como instrumento de utilidade total para as camadas mais jovens que estám a perder a língua.

A juventude mais espanholfalante que tivo nunca este país está provavelmente muito mais conscienciada e desejosa que nunca de obter as ferramentas que lhes permitam relacionar-se em e com a nossa língua sem complexos e sem sensaçons de alheamento. Para isto é fundamental reverter o poder que principalmente em matéria educativa e comunicativa tem a ruinosa burguesia espanhola. É dizer, romper com Espanha.

ORGANIZA-TE E LUITA POLA TUA LÍNGUA!
AVANÇA SEM MEDO COM O GALEGO!