BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Retençons policiais em Compostela

imagem

Outubro 2013

BRIGAquer fazer denúncia pública da perseguiçom policial a que estesdias se está a ver submetida a nossa militáncia na capital do País.Na Compostela de Pokémon, onde a corrupçom é parte da normalidadedemocrática de consumo preferente, a juventude rebelde tem problemaspara expressar-se porque a polícia nom tem nada melhor que fazer. Outalvez sim tenha, mas nom seja a prioridade dos seus dirigentes.

Osservos mais fiéis do sistema, os servidores dos corpos de repressom,tenhem provocado estes dias longas retençons de vári@s companheir@sa pé de rua. Acusad@s de colarem cartelaria ou de realizar pintadas,qualquer argumento é válido para coartar a iniciativa daquelas eaqueles que nom ficarem na casa a ver apodrecer a sua cidade, o seupaís, e o seu futuro.

Quesaibam quem lem isto encarapuçados na legitimidade repressiva doestado que a nós ninguém nos paga polo nosso trabalho. E que poressa diferença tam notável com eles, tam destros em manejar"porras" e "chulear" ante @s indefens@s, nem noscompram nem nos metem na casa. A rua é nossa, e Compostela nomdeixará de amencer mês a mês tingida polas nossas cores derebeliom.

STOPPERSEGUIÇOM POLICIAL!