BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

A Pé de Rua 25: Que se vaiam eles!

imagem

Novembro 2013

JOVEM, NOM EMIGRES! QUE SE VAIAM ELES!

Rajói e os executivos dos estados da UE reunírom-se este mês em Paris para ocupar-se do massivo desemprego juvenil em Europa. Perguntam-se como pôr-lhe freio. Temem por acaso as conseqüéncias futuras de tanta miséria? Deve ser. Porque o presente de milhons de jovens na rua, explorad@s, entrando e saíndo dum trabalho ao INEM e vice-versa, sem perspetivas, arruinad@s, com famílias hipotecadas... isto nom parece que lhes tenha deixado sem sonho.

Porque do contrário... Do contrário Rajói nom regressaria a Moncloa com 0.88 milhons € de fundos comunitários a investir nos próximos anos, até 2020, para dinamizar o emprego juvenil no segundo estado com maior taxa de desemprego da Uniom. Porque foi da mesma UE de quem obtivo em dezembro de 2012 até 40.000 milhons € para financiar a creba da banca privada, com juros às nossas costas. Olho à diferença! Que parece preocupar-lhes mais?

Se pretendem remendar a nossa miséria a golpe de tam rídiculas cifras, será melhor que a próxima cita a organizem em Galiza. Que entom tomem nota do labor de Feijó e aprendam como desfazer-se rápido, sem muito ruido e com a cabeça alta de toda umha geraçom de jovens. Porque assim pouparemos cimeiras internacionais inúteis e remendos de postureo.

E é que nos meses do início dumha alegada recuperaçom, entre junho e setembro deste ano, Galiza criou 2.800 nov@s desempregad@s de entre 20 e 29 anos. E, da mesma faixa de idade, enviou a conhecer mundo (versom governamental de "emigrar") 3.600 jovens. Em três meses!! Em verao!!

Esta é a "brilhante" soluçom que o governo autonómico propom para reduzir o desemprego: fomentar a emigraçom massiva de jovens hipotecando o futuro dum país dos mais envelhecidos da Europa e condenando à miséria às que ficamos. Pensarám eles que é mais proveitoso promover o exílio juvenil que ter na Galiza a milhares de jovens raivosas pola sua precária situaçom. É por isso que BRIGA chama a transformar essa raiva em resposta, essa indignaçom em revolta, para botá-los a eles e nom termos que marchar nós.

FEIJÓ, PP, ESPANHA, UE, MISÉRIA DA JUVENTUDE GALEGA!