BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Novo mural na comarca de Ponte Vedra

imagem

Setembro de 2005

A noite da passada terça dia 13 na rotonda da ponte do Burgo realizou-se um novo mural de BRIGA. A legenda recuperava a palavra de ordem "direito à rebeliom" com a que a organizaçom dava os seus primeiros passos há quase um ano inteiro. Dá-se assim continuidade à actividade política na comarca, que já se saldou com a correspondente actuaçom das forças policiais e a detençom e encanhonamento dum companheiro, actualmente acussado da realizaçom de pintadas em diversas ruas da cidade.

Este novo mural une-se a outras actividades desenvolvidas na comarca e no resto da Galiza, como é a posta em marcha da campanha STOP repressom contra a juventude galega, cuja fase agitativa já foi ensaiada ao longo do verao, contra o desfile militar do 29-M ou polo feche definitivo de ENCE.

Nos meses sucessivos, continuará-se a ensaiar o novo jeito de entender e de fazer trabalho juvenil que BRIGA tem levado a cabo já em comarcas de todo o País, afiançando as vitórias conseguidas neste pequeno lapso de tempo transcorrido, e renovando esforços para atingir os novos objectivos, sempre desde as irrenunciáveis posiçons da esquerda independentista e da juventude trabalhadora.