BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Apresenta-se web nacional de Siareir@s Galeg@s

imagem

Novembro de 2005

Num comunicado recente o colectivo Siareir@s Galeg@s vem de informar que já está pronta a sua web nacional em www.siareirosgalegos.org e www.siareirasgalegas.org.

Segundo o comunicado feito público "Siareir@s Galeg@s reivindicamos umha equipa galega oficial, no futebol e no resto das disciplinas desportivas, com a capacidade de competir com outras naçons e estados do mundo em pé de igualdade, representando o desporto galego em torneios, ligas, mundiais, Olimpíadas, e qualquer outro evento desportivo de qualquer disciplina. Nom nos conformamos com umha selecçom autonómica de futebol, queremos que o desporto em todas as suas variantes cumpra o objectivo de símbolo autoidentificativo através dumha selecçom própria e oficial, que além dos partidos amistosos poda jogar contra quaquer outra equipa sem ficar relegada a umha selecçom autonómico-regional, por baixo da selecçom espanhola."

Siareir@s Galeg@s é um movimento plural que conta com Assembleias trabalhando em vilas e cidades da Galiza, tais como Compostela, Corunha, Vigo, Trasancos,Ponte Vedra ou A Marinha. Entre as actividades programadas destaca umha manifestaçom convocada para o próximo 29 de Dezembro em Compostela, que partirá da Praça de Praterias às 18:30 para rematar no estádio de Sam Láçaro.

De BRIGA animamos-vos a visitar a web nacional de Siareir@s Galeg@s e a participar activamente em todas as actividades que organizará o colectivo daquí até a celebraçom do primeiro partido da nossa selecçom.