BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Comunicado emitido ante os acontecimentos do dia 14 de Novembro de 2005

imagem

Especial STOP repressom!!

Novembro de 2005

OS SEGUINTES COLECTIVOS ALOJADOS NO CENTRO SOCIAL O PICHEL: Associaçom Galega da Língua (AGAL) BRIGA, BURLA NEGRA, CINECLUBE DE COMPOSTELA, ERVA, GENTALHA DO PICHEL, Mulheres Nacionalistas Galegas (MNG) e NOVAS DA GALIZA, MANIFESTAMOS:
1.Que estamos a ser vítimas de um circo mediático de passa-montanhas e pistoleiros que tem como conseqüência a criminalizaçom e satanizaçom de todo o tecido associativo seja qual for a sua cor.

2.Que os danos provocados a um centro social que está ainda em processo de abertura som irreparáveis devido ao alarmismo e ao confusionismo induzido de alguns meios de comunicaçom e da própria e espectacular cenografia do dispositivo.

3.Que expressamos a nossa solidariedade com as pessoas privadas de liberdade e com os colectivos submetidos a umha criminalizaçom constante e sistemática por motivos puramente ideológicos.

4.Que exigimos transparência, veracidade e rigorosidade aos meios de comunicaçom e a rectificaçom, se proceder, das possíveis intoxicaçons.

5.Que continuaremos o nosso trabalho com a mesma energia que sempre nos caracterizou na articulaçom do tecido associativo do País.

Ver também o especial: STOP repressom!!