BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA participa num acto de solidariedade com Venezuela

imagem

Novembro de 2005

http://www.venezuelaenvideos.com/

BRIGA vem de assistir o Sábado 19 de Novembro, à primeira das convocatórias abertas para a criaçom do Comité Galego Bolivariano de Solidariedade com Venezuela. Reunimo-nos à volta de 25 pessoas a título individual e em representaçom de diferentes organizaçons ou colectivos , entre eles BRIGA, a representaçom do consulado da Venezuela, além do núcleo de activistas, que durante mais dum ano levam trabalhando nesta manifestaçom de apoio desde a Galiza.

Compartilhamos informaçom e opinions ao longo de toda a mahá do sábado acerca do processo bolivariano, para acabr a jornada com um jantar popular venezuelano e umha intensa sobremesa, com poemas e cançons de revoluçom.

Nesta convocatória, sentárom-se as bases para a posta em andamento dum organismo, que terá como principal objectivo a socializaçom do processo revolucionário bolivariano no território galego, assim como o desenvolvimento das funçons para a confluência das diferentes organizaçons, colectivos e pessoas que desejem mostrar o seu apoio ao povo venezuelano.

O particular processo que se está a desenvolver na Venezuela tem um enorme interesse, salientando se se quiger o extraordinário esforço popular no desenvolvimento das "missons", autêntico "estado" alternativo como ofensiva às pressons da oligarquia.

De BRIGA entendemos que a defesa do povo venezuelano de face à sua soberania, assim como no seu actual caminho ao socialismo, traduze-se numha aposta clara por essa via, a via da independência e o socialismo para todos os povos.

Avante a revoluçom bolivariana!
...e ao povo o que é do povo!