BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Concentraçom em Compostela polo julgamento de um militante de BRIGA

imagem

Janeiro de 2005

A próximo quinta-feira 27 de Janeiro às 10 h diante dos julgados de Compostela, BRIGA convoca umha concentraçom em apoio a um militante da organizaçom que será julgado, acusado polo Concelho de Compostela de realizar pintadas na zona velha e no ensanche da cidade durante a noite do 6 de Novembro de 2004.

Os dous agentes que testemunharám para a acusaçom, afirmam ter atopado nos petos do casaco do acusado um spray de pintura, o qual nom é mais que umha tosca patranha, umha mentira calculada para assegurarem a condenaçom. Este peculiar jeito de defenderem a lei e mais a ordem, constitui o modo de agir habitual destes valentes, que além da violência empregam o engano e as falsidades como arma, como ferramenta de repressom sobre a juventude organizada na esquerda independentista.

BRIGA nom esquece que a polícia simplesmente cumpre as ordens ministradas desde o Concelho, que mantém a sua política de restriçom de direitos e de perseguiçom da liberdade de expressom. Do mesmo jeito que a polícia tem de "limpar" de mendicidade as ruas durante o Jacobeu, o PSOE e BNG mostram-se obsesionados por reprimirem o projecto da esquerda independentista, em especial a juventude organizada no MLNG, polo perigo que entranha para manter a sua "normalidade democrática". Se isso significa impor à juventude multas de centos de euros, prisom e perseguiçom policial por fazer murais, colar cartazes e qualquer outra actividade política de rua, nom duvidam em fazê-lo.

Com apenas quatro meses de percorrido desde o seu Congresso Nacional Constituinte, a nossa organizaçom juvenil prova já o que será umha constante enquanto BRIGA desenvolva o seu trabalho: O confronto directo com o fascismo e o reformismo, que trata de restringir toda actividade política dentro do "politicamente correcto" dentro do "permitido". Este será provavelmente o primeiro de muitos juízos políticos a moç@s organizad@s em BRIGA. Neste, e nos que venham, saberemos defender-nos.