BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA distribuirá na Galiza dossier antirepressivo do movimento juvenil da esquerda abertzale

imagem

Especial GAZTERIA AURRERA!!

Janeiro 2005

BRIGA distribuirá na Galiza o dossier que @s noss@s companheir@s do movimento juvenil da esquerda abertzale elaborárom a raiz da petiçom de 654 anos de carcere para vários d@s seus/suas militantes.

BRIGA quer assim transmitir a través de factos a nossa solidariedade com @s jovens revolucionári@s basc@s e aliás mostrar à juventude galega o verdadeiro rosto da "democracia" espanhola.

O dossier permitirá a quem se interessar pola sua leitura desmascarar a suposta justiça espanhola, instrumento da oligarquia para seguir a oprimir os nossos povos e impor desorbitadas condenas contra os seus sectores mais conscientes e lúcidos ainda que para isto for preciso mesmo saltar-se as suas próprias leis.

Este dossier vem a mostrar mais umha prova da deriva neo-fascista do regime espanhol pois um sistema que ilegaliza organizaçons políticas, movimentos juvenis, encerra meios de comunicaçom, tortura e assassina desde jornalistas a revolucionári@s, matém no carcere a mais de 700 pres@s polític@s, nega o direito de autodeterminaçom e se salta as suas próprias leis só podemos concluir que é umha ditadura fascista de manual.

-Descarrega o dossier em pdf

Ver também o especial: GAZTERIA AURRERA!!