BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Seminários da EF´06 dedicados à recuperaçom da memória histórica

imagem

Abril de 2006

:. Escola de Formaçom´06. Procurar a memória da resistência ..+

Procurar a memória da resistência, palavra de ordem sob a que decorrerá a terceira ediçom da Escola de Formaçom, é precisamente o intuito dos seminários e palestras programadas durante o fim de semana. No ano em que se cumprem 70 anos do alçamento fascista e as instituiçons autonómicas decidírom dedicar à memória d@s vencid@s, é mais necessário do que nunca que @s luitadores/as de hoje dominemos as chaves para interpretar o passado. Assim os seminários do Sábado e o roteiro e a palestra do Domingo à tarde estám dedicados ao conhecimento e a recuperaçom da memória deste intenso periodo histórico da Galiza.

Durante o Sábado há programados três seminários, dous de manhá e um último pola tarde. O primeiro, que dará comezo às 10:00 h e será ministrado por Noa Rios, historiadora e membro da Direcçom nacional de NÓS-UP, leva por título A mulher no nacionalismo galego e girará arredor da relaçom entre o nacionalismo galego de pré-guerra e a luita entre a igualdade de mulheres e homens.
O segundo está programado para às 12:00 h e estará dedicado a analisar o contexto social e político na Galiza durante a II República. O seminário estará impartido por André Seoane e leva por título A II República na Galiza.

Já pola tarde, após o jantar, desenvolverá-se o último seminário do Sábado. Assim às 16:30 h dará começo o debate que leva por título Memória histórica, umha visom nacional e social de género ministrada por carlos Morais, historiador e membro da Diracçom Nacional de NÓS-Unidade Popular, no que se achegarám chaves para interpretar o que chamamos recuperaçom da memória histórica, definindo a proposta independentista sobre a questom.

Durante o Domingo à tarde, concretamente às 17:00 h, @s participantes na Escola realizaremos umha visita ao cemitério de Catabois, no que existem várias fossas comuns de fusilad@s e passead@s, onde Bernardo Maiz, historiador especializado neste período histórico, falará sobre a repressom e a resistência ao alçamento do 36 na comarca de Trasancos. Esta visita e palestra marcarám o ponto e final deste encontro anual do estudantado e a juventude da esquerda independetista.

Sábado 8 de Abril

10h00 Seminário "A mulher no nacionalismo galego" por Noa Rios

12h00 Seminário "A II República na Galiza" por André Seoane

16h30 Seminário "Memória histórica, umha visom nacional e social de género"

Domingo 9 de Abril

17h00 Visita ao Cemiterio de Catabois e palestra "Repressom e resistência ao alzamento em Trasancos" por Bernardo Maiz