BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Contra a precariedade laboral e a repressom policial. Adiante com a luita organizada da juventude obreira!

imagem

Maio de 2006

A luita do metal no sul da Galiza está servindo para constatar a forte presença de proletariado jovem num dos sectores estratégicos da economia nacional, e as suas (as nossas) miseráveis condiçons de trabalho.

Milhares de moç@s fomos incorporando-nos na última década nas empresas do metal mediante subcontratas que aplicam abussivas condiçons laborais caracterizadas pola hiper-exploraçom: baixos salários, precariedade extrema nos modelos impostos de contrato temporário ao margem dos convénios colectivos do pessoal fixo, imposiçom de horas extras.

Nestes anos a juventude obreira galega tem exercido de carne de canhom dos empresários. Enquanto eles vem incrementar ano após ano a sua margem de ganho a custa da nossa miséria, nós pugemos suor, trabalho e sangue. Umha das conseqüências mais brutais deste sistema som os acidentes laborais. Dúzias de jovens obreiros tenhem morto, centenares tenhem ficado tulhid@s pola ausência das mais elementares e básicas medidas de segurança dum patronato que nom inviste em segurança para ganhar ainda mais.

Mas chegou o momento de dar batalha, passar à ofensiva, abandonar a resignaçom e o silêncio. A jornada de luita de onte em Vigo deixou bem claro quem está de cada lado neste conflito. Dum lado PSOE, PP, empresários e polícia, e do outro as organizaçons sindicais de classe, as forças revolucionárias políticas e juvenis que apoiamos sem reserva as reivindicaçons obreiras por um convénio justo para o metal.

Frente às nossas reivindicaçons pacíficas o Capital optou pola repressom selvagem e indiscriminada.

O balanço da repressom policial iniciada nas instalaçons de RENFE é de dúzias de feridos (um deles pode perder um olho polo impacto dumha bola de goma, e outro atropelado por um furgom policial), assim como os 13 detidos.

Frente a esta repressom promovida por Corina Porro e o presidente do patronato de Ponte Vedra, aplicada polo PSOE mediante o Subdelegado do Governo Delfim Fernández, só fica prosseguir e alargar a luita até vencer. A juventude obreira tem um papel determinante em derrotar o terrorismo patronal nas ruas e centros de trabalho. Unidos e sem medo podemos conseguí-lo!

A luita é o único caminho. Hoje ao igual que há um mês monstrou a juventude francesa ao lograr a derrogaçom do "Contrato de Primeiro emprego", a mocidade proletária e o conjunto da classe obreira do metal devemos continuar unidos na luita polos nossos objectivos até atingir a vitória.

BRIGA, organizaçom juvenil da esquerda independentista, apela a manter a combatividade, a dar batalha directa ao patronato nos centros de trabalho e nas ruas de Vigo, a proseguir até dobregar ao empresariado e conseguir reduzir ao mínimo a precariedade laboral e aumentar os salários.

Liberdade detidos!
Viva a juventude obreira!
Viva a luita organizada do proletariado galego!
Por um convénio digno do metal!!