BRIGA, organizaçom juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gráfico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Dous jovens detidos e graves agressons e ameaças contra um deles

imagem

Novembro de 2006

Dous jovens permanecem no momento que redigimos esta informaçom na esquadra da polícia espanhola de Compostela, após terem sido detidos por participarem na concentraçom de repulsa à presença de um dirigente sionista na Fundación Caixa Galicia.

Segundo informaçons dos companheiros e companheiras de AGIR, um dos detidos é membro do Conselho Nacional da entidade estudantil. Este companheiro, que conseguiu telefonar da esquadra, confirmou que a malheira que recebeu no momento da detençom nom foi a única. Posteriormente, na carrinha policial, foi agressivamente agarrado polos testículos, recebendo a ameaça de "meter-lhe a porra polo cu".

À chegada às dependências policiais, foi novamente espancado com dureza, ao ponto de terem de intervir outros polícias para deter a agressom. O jovem reclamou ser conduzido de imediato ao hospital para pedir um parte de lesons. Ao que todo indica, os dous jovens ficarám nos calabouços até amanhá.

De BRIGA, queremos denunciar publicamente as práticas violentas da polícia espanhola, que mais umha vez demonstrou a serviço de quem é que "trabalha". Reclamamos a liberdade dos dous companheiros e exigimos responsabilidades políticas polo acontecido hoje durante o acto de protesto: sucessivas agressons policiais às pessoas concentradas, detençons e maus tratos a um dos detidos.

Novas relacionadas,
- Bem-Ami, na Galiza nom eres bem-vindo ..+
- Protesto contra a presença em Compostela do ex-ministro sionista ..+