BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Concentraçom na Corunha contra a impunidade do Estado israelita

imagem

Novembro de 2006

Coincidindo com a Jornada Internacional de Solidariedade com Palestina, a próxima quarta-feira 29 de Novembro está convocada na Corunha umha concentraçom sob a legenda “Contra a impunidade do Estado de Israel”. A mobilizaçom, convocada por diversas organizaçons internacionalistas entre as que se atopa BRIGA, decorrerá apartir das 20h30 no Obelisco.

Este ano a Jornada Internacional de apoio a Palestina coincide com umha das mais devastadoras ofensivas do terrorismo sionista contra o povo palestiniano. Assim desde o verám o Estado israelita, com o apoio explícito ou o siléncio cumplice da chamada “comunidade internacional”, lançou-se a umha estrategia que tem como objectivo o castigo à populaçom polo seu apoio a Hamas nas últimas eleiçons, a destruiçom da resistência patriótica e em último termo a eleiminaçom do povo palestiniano. Como resultado desta criminal ofensiva imperialista já som médio centenar @s palestinan@s mortos e mais de um milhar @s detid@s e ferid@s.

A terrível ofensiva imperialista do Estado sionista deve ser combatido na rua com toda a contundência. De BRIGA chamamos a participar nesta mobilizaçom internacionalista para regeitar a prática terrorista do Estado israelita e demonstrar mais umha vez o apoio do povo galego à luita d@s palestinian@s pola sua liberdade.