BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Concelho de Compostela aprova Ordenança que recorta direitos d@s jovens

imagem

Especial Ser jovem nom é delito

Janeiro de 2007

O passado 28 de Dezembro decorreu o Pleno Mucipal no que foi aprovado a Ordenança de Resíduos e Limpeza Viária que imporá um grave recorte dos direitos d@s jovens na cidade, concretamente dos relacionados com o ócio.

A Ordenança foi aprovada sem ter em conta negumha das aportaçons realizadas pola Plataforma contra a criminalizaçom da juventude, que foram apoiadas por centenares de moç@s, e que proponhiam eliminar os artigos reacionados com a proibiçom expressa de beber, sem especificar bebidas alcolicas, nas ruas e praças da cidade. A Plataforma apresentara as alegaçons à Ordenança com a intençom de que se abrisse um debate sobre o fenómeno do botelhom com a participaçom d@s jovens, mas nem PSOE nem BNG parecem interessados em atopar soluçons e optam mais umha vez polo recurte dos direitos e as cativas liberdades que ainda nom reprimidas em Compostela.

A capital da Galiza, governada desde há anos por PSOE e BNG, converte-se assim de novo em laboratório social para o resto dos concelhos galegos, aprovando a primeira legislaçom chamada antibotelhom, que dará cobertura legal ao estado policial que cada fim de semana se organizava na cidade desde o mês de Outubro e que foi o melhor aperitivo do que nos espera à mocidade compostelana nos próximos meses.

De BRIGA volvemos a manifestar a nossa oposiçom a Ordenança Municipal, que camuflada como norma para gestionar o lijo e a limpeza da cidade, oculta a última agressom do Concelho de Compostela às liberdades d@s jovens, dotando à Polícia do direito para tirar-nos de ruas e praças.

Ver também o especial: Ser jovem nom é delito