BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Solidariedade com a juventude revolucionária basca

imagem

Especial GAZTERIA AURRERA!!

Fevereiro de 2007

A passada fim de semana pendurarom-se e colarom-se diversas faixas denunciando a sentença do Tribunal Supremo espanhol que calificava de terroristas às organizaçons juvenís da esquerda abertzale basca.

Durante as colagens das mesmas, @s jovens que as realizavam fôrom seguid@s e controlad@s por polícias de paisano, que se apresurárom a limpar as ruas de liberdade de expressom, arrancando muitas das estrazas essa mesma noite.

Nom contento com as condenas demenciais impostas sobre as organizaçons juvenís bascas, o estado espanhol teima em silenciar na medida das suas possibilidades as mensagens de apoio e solidariedade que outros povos oprimidos querem enviar ao povo trabalhador basco, e em especial à sua juventude, que vê proibido e penado o seu direito a organizar-se em parámetros revolucionários.

Manifesto de solidaridade com a juventude basca

BRIGA vem de aderir ao manifesto de solidariedade com a juventude basca que foi colgado na rede pouco tempod epois de conhecer-se a sentença do Tribunal Supromo espanhol contra Jarrai, Haika e Segi.

De BRIGA disponibilizamos o manifesto na nossa língua e vos animamos a aderir ao mesmo.

Euskal Gazteria, Aurrera

O Tribunal Supremo declarou TERRORISTAS às organizaçons Jarrai, Haika e Segi, ferramentas revolucionárias para várias geraçons de jovens que luitarom durante os últimos 27 anos. Converterom em terrorista o projecto político do independentismo juvenil basco; a partir de hoje, organizar-se e luitar na dissidência política será um delito penado com entre 6 e 10 anos de prisom, condenando à juventude e à cidadania basca, em general, ao conflito.

Mas durante estes 27 anos nom só se reivindicou a independência, senom que povo a povo, bairro a bairro se criarom centos de projetos baseados num modelo de vida libertador, sem dependência algumha. Durante 27 anos, a juventude basca construiu os pilares da nova Euskal Herria, organizando-se e luitando. Durante estes 27 anos a reivindicaçom e posta em prática da independência foi liberdade, autogestom, poder popular, espaços libertados, rebeldia,… e os/as 20.000 jovens que se derom cita no Gazte Topagunea 2006 em Etxarri-Aranatz se converterom em alto-falantes de toda essa luita.

O Tribunal Supremo do reino de españa converteu em terrorista esta opçom política, pretenderom cortar de raiz os talhos da primavera independentista que está florescendo, em nome da democracia, parapetados sob o manto do poder. Atemorizados pola capacidade de luita da juventude basca, carregarom contra a sua legitimidade de luitar. Mas este grande movimento juvenil está fortemente arraigado nestes sete territórios históricos, contra toda opressom e sem necessidade de bençom santa algumha. E quiserom atacar a essa juventude, além de violar os direitos que lhe correspondem, converterom em terrorismo o mero facto de defender os direitos que correspondem a toda pessoa.

A nom aceitaçom do submetimento ao poder é o que catalogam de terrorista julgados fictícios como o Tribunal Supremo espanhol; a rebeldia, a determinaçom em luita e a capacidade de umha juventude para levar um projeto político da reivindicaçom à realizaçom. Os direitos dessa juventude som os que se vulneram hoje; autogestom, organizaçom, luita… som palavras malditas para quem vivem ao som do poder e o dinheiro.

Portanto, @s que nos aderimos a este texto expressamos o seguinte:

1.- Expressamos nosso apoio a todos os condenados, como a toda a juventude independentista, e ao Tribunal Supremo lhe comunicamos que estamos em contra da sentença e que nom aceitaremos semelhante tolémia.

2.- Reconhecemos a Segi o caráter e trabalho político que levou à prática durante 27 anos.

3.- Baseando-nos nesse reconhecimento, expressamos que em adiante, manteremos a mesma relaçom política com a organizaçom Segi.

4.- Expressamos o nosso compromisso com o direito de defender qualquer projeto político, e a sua vez, comunicamos a nossa reafirmaçom na luita polos direitos civis e políticos.

Ver também o especial: GAZTERIA AURRERA!!