BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Na rede blogue adicado à Escola de Formaçom

imagem

Abril de 2007

Desde hoje está disponível na rede um blogue adicado à Escola de Formaçom, inicitiva posta em andamento por AGIR em 2004 e que o passado fim de semana acadou a sua quarta ediçom em Oleiros.

Neste novo espaço na rede, alojado no Portal Galego da Língua de AGAL, iremos disponibilizando distintos materias relacionados com as Escolas, tais como os quadernos editados, os arquivos multimédia dos Seminários ou arquivos gráficos.

Que é a Escola de Formaçom?

A Escola de Formaçom botou a andar na Primavera de 2004 em Cervo por iniciativa de AGIR. No ano seguinte, desta volta no Condado, BRIGA sumou-se à organizaçom dum evento que com carácter anual incide na formaçom de jovens galeg@s revolucionári@s.

Mas a Escola vai além de ser umha ferramenta para o afortalamento das bases teóricas e o exercício prático do combate quotidiano. Som também umhas jornadas de lazer e convívio da militáncia estudantil e juvenil do independentismo, nas que os seminários e os debates se combinam com repichocas, concertos, ceias populares ou roteiros.