BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Mobilizaçom popular em Ferrol contra a Planta de Reganosa

imagem

Maio de 2007

O próximo Sábado 12 de Maio às 12h00 o Porto de Curujeiras, em Ferrol, acolherá umha nova mobilizaçom convocada polo Comité de Emergência da Ria de Ferrol para esigir a imediata saída do gaseiro “Galicia Spirit”, atracado em Reganosa desde a passada quinta-feira.

O Porto de Ferrol está a ser o centro neurálgico das protestas protagonizadas nos últimos dias polo Comité de Emergência e os mariscadores, que impedirom durante quatro pleamares a entrada do gaseiro na Ria, que só foi possível por causa do desplegamento de Guardia Civil e Polícia espanhola desenhado polo PSOE e que, finalmente, permuitiu a chegada do barco à Planat de Gas.

Reganosa começa a funcionar sem necessidade de qualquer permisso

As entidades populares implicadas na opossiçom à presença de Reganosa na Ria de Ferrol, entre as que se atopam as organizaçons da esquerda independentista da comarca, denúnciamos que a Planta de Gas começou a funcionar “em periodo de provas”, sem contar com qualquer permisso, unicamente com o aval político de PSOE, BNG e PP, que neste projecto vam das maos dadas com a burguesia da pior calanha.

A própria natureza da planta e o seu emplazamento numha das rias com maior densidade populacional da Galiza, convertem a Reganosa numha bomba-relógio que ameaça a vida de dezenas de miles de pessoas. Ao evidente perigo dum complexo industrial que armacena Gas Natural Licuado há que somar-lhe o importante impacto ambiental que já está a provocar a presença de Reganosa em Mugardos, e que polo dagora já provocou um recheio ilegal de 120.000 m2.

PP, PSOE e BNG a mesma merda é

Todo o relacionado com Reganosa, ilustra como poucos ao modo de producçom capitalista, nom só polo que de irracional e depredador tem a construcçom dumha perigossa planta de gas no medio dumha Ria altamente povoada, senom também pola disciplina com a que o conjunto de partidos institucionais e meios de comunicaçom se plegarom as esigências da burguesia implicada no projecto.

As responsabilidades estám claras. O Partido Popular, que permitiu o início dumhas obras ilegais, e o BNG e PSOE. Todos sem excepçom aplaudirom e apoiarom de forma entusiasta a instalaçom deste complexo industrial claramente ilegal e que nom conta com os permissos necessários, ordenando inclusso a cruenta repressom contra o movimento popular.

De BRIGA fazemos um chamamento para participar na mobilizaçom do próximo Sábado às 12h00 no Porto de Curujeiras para esigir a imediata saida do gaseiro da Ria de Ferrol e o imediato encerramento de Reganosa.