BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Crónica da mesa-redonda sobre jovens e Estatuto

imagem

Maio de 2007

Na passada sexta-feira 11 de Maio tivo lugar no Centro Social A Revira, em Ponte Vedra, tal e como informávamos deste web, a palestra A juventude galega e a reforma do estatuto. O acto ajuntou por volta de duas dezenas de pessoas e acabou cum interessante colóquio entre o público assistente e @s representantes das organizaçons juvenis lá presentes.

Diego Bernal, em representaçom de BRIGA, através de umha série de perguntas, às que procurou resposta ao longo da sua intervençom, deu várias chaves para perceber as razons que explicam o impulsionamento desta nova reforma estatutária, reforma feita “por e para o Capital” segundo explicou o jovem independentista.

José Emílio Vicente, de Isca, salientou os frutos que recolheu o nosso povo graças à aplicaçom do estatuto de autonomia de 81, “precariedade, desemprego, emigraçom, espanholizaçom” entre outros, e defendeu que a receita para lhe dar resposta era aplicar o materialismo dialéctico sobre umha Galiza em permanente mutaçom.

Maria Osório, militante da AMI, vincou sobre a necessidade de somar forças para avançar na construçom de umha comunidade nacional galega como ferramenta sob a que se alicerçar a libertaçom nacional.

As intervençons do público enveredárom o debate por diferentes temas que nom foram tratados pol@s três jovens. Finalmente, as três organizaçons coincidírom em avançar na conformaçom de espaços de resposta comum perante questons tam importantes como o rejeitamento do novo estatuto ou na defesa da língua.