BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Sons Jovens e Festas de Compostela na estreia do Pedra Vermelha

imagem

Maio de 2007

A organizaçom do Sons Jovens em Compostela´07 e as Festas de Compostela som os protagonistas do primeiro número do Pedra Vermelha, nova folha de agitaçom editada polo Grupo de Base em Compostela.

Em espera de poder disponibilizá-lo em formato PDF na nossa secçom de publicaçons, o achegamos-vos o texto deste primeiro número do novo cabeçalho de BRIGA.

Por umhas festas criativas, populares e em galego
A rua é nossa!

Por segundo ano consecutivo o Sons Jovens em Compostela, evento adicado à promoçom da música feita pola mocidade da Comarca, é a única alternativa à programaçom realizada desde a Cámara Municipsl para as Festas da Ascensom de 2007.

Mas de BRIGA nom nos conformamos com potenciar este modesto, ainda que importante, espaço de auto-organizaçom juvenil e perante a programaçom institucional destas Festas, denunciamos:

1. O carácter profundamente anti-popular dos eventos organizados pola Concelharia de Cultura (BNG) e Festas (PSOE), na que se potencia a cultura de elites e se coacrta a participaçom popular no desenho do programa de Festas, ficando à sua margem a maioria da populaçom da cidade, e em especial @s jovens.

2. A funçom espanholizadora das mesmas, já que como vem sendo habitual a música em espanhol hegemoniza os principais concertos, aprofundando assim na espanholizaçom dos espaços de lazer da juventude, provocando um efeito devastador no emprego do nosso idioma entre @s jovens.

3. A imposiçom dum modelo musical de massas que suplanta a impresdindível promoçom dos grupos locais. A Cámara empenha-se em potenciar a música dos 40 Principales ou Operación Triunfo enquanto que os grupos da Comarca ficam no mais absoluto anonimato, restringidos a programas municipais de pequenas actuaçons, mas excluídos dos grandes concertos organizados com dinheiro público.
Assim a Cámara aposta claramente por umha música manufacturada e “enlatada”, criada desde as grandes empresas da música para consumo de massas.

4. As dificuldades que qualquer organizaçom ou associaçom tenhem para participar destas festas sem ter o susporte todo-poderoso de Bugalho e Rego. As dificuldades administrativas e os entraves burocráticos som contínuos, tanto à hora de conceder espaços públicos (que apesar das tentativas da Cámara Municipal continuam a ser NOSSOS) como limitaçons horárias, dificuldades nas mais elementares medidas de auto-financiamento.

A juventude organizada em BRIGA aposta claramente por um ócio diferente, criativo, galego e popular, em contraposiçom ao circo comercial em que querem converter as nossas festas.