BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Jornada do Foro da Mocidade em defesa da língua

imagem

Junho de 2007

Arquivo Gráfico ..+

A passada sexta-feira 1 de Junho decorreu em Compostela umha intensa jornada de festa e reivindicaçom organizada polo Foro da Mocidade em defesa da língua.

Apesar de que finalmente nom houvo jogos de rol, a jornada dava começo às 16h00 com a organizaçom duns jogos populares no Parque de Bonaval. Mais tarde, arredor das 20h30, os jogos populares derom passo a um passa-ruas que partiria da Praça do Pam, espanholizada como Praça de Cervantes, para esigir a galeguizaçom do rueiro compostelám. @s jovens convocad@s derom começo à mobilizaçom colocando um bolo de pam na Fonte adicada ao escritor espanhol e tapando a placa actual com um cartaz com o nome original da Praça. Após realizar esta acçom simbólica, @s jovens percorrerom com umha sonora cacerolada o trajecto até a Praça 8 de Março, onde se deu por finalizada a mobilizaçom.

Foi na Praça 8 de Março aonde arredor das 21h30 deu começo o concerto que encerraria a jornada. Vários centos de jovens desfrutarom com a música das bandas Loretta Martin, Noise Project, Desequilíbrio Mental, no melhor ponto e final dumha intensa jornada para esigir a nossa língua em Compostela.