BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

III Jornada de Rebeliom Juvenil. Independência e Socialismo

imagem

Julho de 2007

Após ao intenso trabalho da juventude independentista ao longo dos meses prévios ao Dia da Pátria já está fechado o cartaz das actividades do 24 de Julho.

As III Jornadas de Rebeliom Juvenil terám lugar mais um ano em Belvis. Neste comprido e verde espaço central compostelano realizará-se sob a legenda "Independência e Socialismo" um acto político ao que seguirá um concerto onde o protagonismo será especialmente para os grupos galegos. Nesta ocasiom @s jovens que se achegarem ao parque desfrutarám dos já clássicos grupos vigueses SKACHA e SKÁRNIO podendo assim, aliás, gozar das novas cançons do último disco que ambos os grupos andam a apresentar. Desde o bairro corunhês de Monte Alto virá TRAPALHADA, agrupaçom que já é um referente na cidade herculina e como grupo convidado desde os Paises Cataláns OBRINT PAS, conhecidos polo seu inquebrantável compromisso com a cultura e a língua catalás do País Valenciano.

A mocidade da esquerda independentista porfiará nas vindouras semanas em envolver o maior número possível de jovens nos actos patrióticos com o intuito de contribuir à consolidaçom do 24 de Julho como umha jornada de mobilizaçom e luita, além de um dia de festa, para a toda a juventude trabalhadora galega. BRIGA quer também assim fomentar umha das ferramentas imprescindíveis para avançar na contruçom nacional da Galiza e impedir a sua destruiçom, a auto-organizaçom. Porque um povo auto-organizado apenas tem um destino: a vitória.

Cartaz

Cartaz