BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Chega quinta ediçom do Fervesteiro

imagem

Setembro de 2007

A Sexta-feira 21 e o Sábado 22 de Setembro terá lugar a quinta ediçom do Fervesteiro, que mais um ano terá como cenário o ferrolano bairro de Esteiro. @s companheir@s do colectivo desenharom umha completa agenda cheia de actividades, que combina a música que encerrará cada jornada de actividades com palestras e projecçons arredor do movimento popular contra a planta de Gas.

O programa dará início a Sexta-Feira às 15h00 com a apertura dos espaços para a realizaçom de graffities e murais. Já pola noite, às 21h00, projectará-se na Praça do Hino galego o documentário “O salário do siléncio” sobre a luita contra Reganosa e já para rematar a jornada, arredor das 22h00, terá lugar o concerto na zona da porta dos asteleiros.

No Sábado as actividades comezam às 19h30 com um roteiro polo bairro operário de Esteiro e contibnuarám com teatro na Fundaçom Artábria e a intervençom, às 22h00 na porta do asteleiro, dumha representante da AV do Cruceiro de Meá, que mantém desde há semanas um encerramente no Concelho de Mugardos em protesta pola ubicaçom da Planta de Gas. Às 22h15 dará comezo o concerto que encerrará esta quinta ediçom do Fervesteiro.

Além do mais, durante os dous dias haverá postos de material e expossiçons de fotografias sobre a luita popular contra Reganosa.

Novas relacionadas,
- Novo sucesso da auto-organizaçom juvenil no IV Festival Fervesteiro ..+