BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Delegaçom de BRIGA paticipa na Gira Jove organizada por CAJEI

imagem

Setembro de 2007

Valência, Vila Franca del Penedés e Valls fôrom as localidades catalás que acolhêrom a semana passada @s companheir@s da nossa organizaçom deslocad@s lá no marco da Gira Jove Internacionalista organizada por CAJEI.

Em Valência falou-se no Ateneu da Assembleia de Jovens de El Carme. Aqui dérom-se razons polas que um jovem tem de luitar no século XXI numha charla muito participativa por parte de um público que mostrou muito interesse pola situaçom da esquerda independentista galega.

Muito semelhante foi o decorrer do acto de Vila Franca do Penedés num ateneu popular.

Em Valls participou-se umha mesa-redonda num outro ateneu popular. Nesta mesa participárom para além de BRIGA a organizaçom canária AZARUG e a castelá YESCA. Neste caso a nossa organizaçom exprimiu a sua história e as outras duas convidadas expugérom entre outras questons a sua africanidade e identidade castelá frente ao projecto político que a Espanha representa.

Em definitivo, mais umha vez de BRIGA mostramos o importante que para nós é a solidariedade internacionalista que nom só se reflecte nas palavras pontuais de suporte que podam ser necessárias num momento determinado senom na necessidade de conviver em ocasions e conhecer e dar a conhecer as luitas d@s jovens que, como @s organizad@s em BRIGA consideramos que também nos dias de hoje há razons mais do que suficientes para luitar.

Cartaz do acto organizado em Valência por CAJEI

Cartaz do acto organizado em Valência por CAJEI