BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Balanço do Dia da Galiza Combatente

imagem

Outubro de 2007

O passado 11 de Outubro a esquerda independentista comemourou por sétimo ano consecutivo o Dia da Galiza Combatente. Como cada ano, o 11 de Outubro serviu para homenagear às luitadoras e luitadores galeg@s, nesta ocassom às e aos combatentes internacionalistas que consagrarom as suas vidas a luita contra opressom noutros povos do mundo.


NÓS-Unidade Popular desenvolveu umha intensa campanha de agitaçom que rematou com a organizaçom dum acto político ao pe da estátua do libertador latino-americano Simom Bolivar no que se rendiu um sentido tributo ao combatentes internacionalistas galeg@s e a tradicional homenagem a Lola Castro no cemitério de Meirás, em Trasancos.


BRIGA participou activamente na comemoraçom desta sinalada data e além da participaçom da nossa militáncia no acto político de Vigo, no que umha companheira realizou umha intervençom, e na homenagem de Meirás, durante as semanas prévias ao 11 de Outubro os Grupos de Base de BRIGA realizarom numerosos murais comemorativos com as legendas “A luita é o único caminho” e “A luita continua”. Já no próprio Dia da Galiza Combatente forom sabotadas com pintura as oficinas dumha céntrica ETT em Compostela e monolitos militaristas na Corunha.


A juventude galega mantemos activa na luita e na memória esta jornada na que além de recordar o legado combativo d@s que nos precederom, renovamos o nosso compromisso com a causa da libertaçom nacional e social de género da Galiza.