BRIGA, organizaçom juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gráfico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Murais reivindicam Revoluçom Russa no seu 90 aniversário

imagem

Campanha 366 dias de dissidência. 366 murais de subversom

Outubro de 2007

Este mês de Outubro cumprem-se 90 anos do que foi a primeira grande revoluçom proletária a nível mundial, a Revoluçom Russa. Umha apaixonante página de ouro escrita polo proletariado russo que ajudou à conscientizaçom generalizada d@s oprimid@s do mundo na sua luita contra o capitalismo e ao avanço dos processos revolucionários planetários.

A Revoluçom Russa é o exemplo da força da nossa classe, de como os trabalhadores e trabalhadoras de qualquer lugar da Terra tenhem a capazidade de inverter a dramática situaçom actual e atingir o poder para iniciar o motivador e esperançador caminho da construçom de um mundo novo, o comunismo.

Coincidindo com esta data, de BRIGA quigemos render homenagem a um dos principais líderes desta façanha histórica, Vladimír Ilich Ulianov “Lenine” e realizamos vários murais com as legendas “Todo o poder para o povo”, “Poder Popular” ou “Poder Proletário”.

Estes murais fam parte da campanha que BRIGA está a executar a nível nacional e que pretende levar por todo o país galego as diferentes luitas que @s jovens revolucionári@s estamos a realizar nos mais diversos ámbitos. Nos próximos meses continuaremos a informar desta iniciativa nacional que deu começo o Verao passado e que tem o objectivo de realizar um mural por dia desde a Galiza irredenta à faixa atlántica da nossa Naçom.