BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Adiado julgamento contra três jovens antimilitaristas

imagem

Especial Nom mais julgamentos a antimilitaristas

Novembro de 2007

Finalmente, o julgamento que ia celebrar-se a passada quarta-feira dia 31 de Outubro em Ponte Vedra contra três jovens antimilitaristas, foi adiado, já que dous dos militares que iam declarar na sua contra nom assistirom. Precisamente, os dous militares aussentes ao julgamento encontram-se numha dessas missons humanitárias que o Exército espanhol empresta como força subsidiária do imperialismo internacional, neste caso no Líbano.

À hora que estava previsto o julgamento contra @s antimilitaristas celebrou-se, às portas dos Julgados de Ponte Vedra, a concentraçom convocada por BRIGA para acompanhar à e aos companheir@s, com umha faixa com a palavra de ordem “Nom mais julgamentos contra a juventude”.

@s jovens concentrad@s ainda tiverom que aturar a chularia dos militares que sim que assistirom ao julgamento. Em vários momentos um dos militares pretendeu tirar fotografias com o seu móbel às pessoas presentes na concentraçom e quando estas tratarom de impedí-lo, ameaçou-nos ante a passividade policial, que ainda animou ao membro da BRILAT a denunciar às e aos jovens.

Novas relacionadas,
- Boicotado posto do Exército espanhol em Ponte Vedra ..+
- Processam por um acto antimilitarista a três jovens e solicitam 2190 € e um ano de prisom ..+