BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Avante a república socialista galega. Stop repressom espanhola

imagem

Janeiro de 2008

Esta terça-feira 29 de Janeiro quatro independentistas terám de depor na Audiência Nacional acusados de queimarem um boneco do rei espanhol ao final de umha manifestaçom autodeterminista convocada pola entidade Causa Galiza.

Mais umha vez comprovamos como a ausência de liberdades democráticas mais fundamentais fam do Estado espanhol um estado reaccionário, por vezes mais perto do protótipo de estado fascista do que de um estado democrático. Como pode ser delito queimar a foto de alguém num regime que se autoproclama democrático? Como pode ser delito exercer a liberdade de expressom mediante umha acçom simbólica que simplesmente pretende exprimir o rechaço à monarquia espanhola? Juan Carlos I nom foi eleito democraticamente polo povo galego. É um Chefe de Estado imposto polo ditador fascista Francisco Franco e carece de total legitimidade para o povo galego.

Segundo umha entrevista feita disponível na página web de NÓS-Unidade Popular os quatro ponteareáns dim sentir-se orgulhados de serem luitadores galegos e afirmam que irám a Madrid com a cabeça bem alta.

BRIGA manifesta a sua solidariedade com os companheiros represaliados e apoia a concentraçom que a organizaçom política da esquerda independentista tem convocado diante da Audiência Nacional em Madrid.

Avante a República socialista galega!
Galiza nom tem rei!
Alex, Cris, Santi e Carlos Liberdade!