BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Mobilizaçom contestou espanholismo na Corunha. A cultura foi um arma contra a imposiçom espanhola

imagem

Fevereiro de 2008

Perto de 150 pessoas, a sua maioria jovens, dérom hoje no Obelisco da Corunha resposta à mobilizaçom antigalega, que mascarada na defesa dumha Galiza bilíngüe esigia a imposiçom do espanhol, contribuindo mais se cabe à marginalizaçom que sofre a nossa língua por parte da administraçom autonómica e central.

Às 20h00, hora na que estava convocada o acto espanholista, já eram dezenas as pessoas concentradas para protestar contra a burla que supom falar dumha pretendida “imposiçom” do galego. Passarom poucos minutos quando a importante dotaçom policial, formada por várias carrinhas e polícias de choque, espancassem às e aos que lá denunciávamos a realidade lingüística, a da imposiçom do espanhol na Galiza.

Porém @s manifestantes nom abandonarom a praça e trás umha faixa com a palavra de ordem “Na Galiza em galego” foi somando-se mais gente à concentraçom que já superava amplamente em número ao acto reaccionário.

Também, figemos gala do orgulho de sermos galegos e galegas, e além de com a nossa presença e com as estritas palavras de ordem, desafiamos o cordom policial que nos rodeava com danças e instrumentos populares, alongando a mobilizaçom quando @s participantes do acto espanholista decidirom dar por rematado a concentraçom já que nem com megafonia logravam fazer-se ouvir.

Hoje na Corunha a juventude deu umha resposta exemplar e contundente a entidades alimentadas desde Madrid pola extrema direita. É hora de desenmascarar a pretendida “rebeliom cidadá”, o última máscara do fascismo espanhol, e denunciar as mentiras e a demagogia de quem pretende liquidar-nos como povo.

O espanhol é a única imposiçom!
Na Galiza em galego!